☠کابوس ☠

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


leyla157

leyla157

http://leyla157.loxblog.com

☠کابوس ☠

اهنگ متال

☠کابوس ☠

به وبلاگ من خوش آمدید

☠کابوس ☠

اهنگ متال

اینم یه اهنگ از ارچ انمی به سبک دث متال صداش عالیه خیلی خوشم اومد متال سبک های مختلفی داره که با هم فرق دارن ولی من همشونو دوس دارم اینم نتونسم اندازشو کوچیک کنم و یکم از کادر وبلاگ میزنه بیرون امیدوارم خوشتون بیاد البته باید از فیلتر شکن استفاده کنید تا بالا بیادآرام



نظرات شما عزیزان:

يه اشنا
ساعت19:35---16 خرداد 1394
توخودتم نميشناسي
پاسخ:عممه مو میشناسم ولی


يه اشنا
ساعت22:49---15 خرداد 1394
همون امينمو بزارقدقدي جونم
پاسخ:ها امینم کیه من نمیشناسم اصن


يه اشنا
ساعت19:27---14 خرداد 1394
بيام خفت كنم يه رپ خاريم بزار فاز بگيرم باهاش متال متلال چي متال ديونه
پاسخ:رپ خارجر اخه رپ نمیشناسم خارجیارو فقط امینمو میشناسم خخخخ


ایهام
ساعت23:04---23 ارديبهشت 1394
کلا arch enemy صدای خوبی داره ولی از اونجا که متال باز نیستم فقط دارک متال و سافت متال گوش میدم! کلا از نوازش دست روی گیتار الکتریک خیلی خوشم میاد ، باهاش آرامش میگیرم
پاسخ:اره به نظرم همه سبکای متال خوبن اهنگ متال احساساتشو با فریاد نشون میده گیتار برقیم که حرف نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:اهنگ, متال,ارچ,انمی,;ساعت15:32;توسط ; | |